Behöver skriva av mig lite. Onödigt och helt ointressant som Christer skulle sagt.

Mitt liv är bra just nu.
Jag har i särklass världens bästa kille, genom tiderna. Han gör mig lycklig och är helt perfekt. Fantastisk. Det jobbigaste är när jag måste lämna honom, då brukar jag gråta en skvätt.
Projektarbetet är gjort. Dock så är jag sjuk hela tiden och får aldrig träna fotboll, det jag älskar mest av allt.
Mina fina bröder förgyller mitt liv med sina sambos och barn.
Snart kommer studentmössan och snart slipper jag Internationella Gymnasiet.
Min mamma mår bättre och mina föräldrar är allmänt bäst.
Johanna Larsson och jag har kommit varandra väldigt nära, hon är underbar.
Tack Mats och Anna-Lena för denna vackra skapelse.
Om två månader ska jag få se Zlatan, äta god mat, dricka öl och bo på hotell med min kärlek.
Ja, jag är lycklig. När jag har människor omkring mig.
Nu hör ni förmodligen aldrig mer av mig igen. Puss

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0