Blessa mig mucho jag kan inte vara utan, strö lite socker på mig som bara du kan

Igår blev det mys med bästa Alvar, gullungen som kan göra mig glad på mina allra sämsta dagar.
Det blev också plugg ett par timmar i solen och sedan fotbollsmatch i gimo.
Fan så roligt det var att spela, även fast jag inte gjorde någon nytta alls.
Och J kom och tittade, söt.
Idag har jag bara en italienska redovisning innan jag får åka hem.
Skön dag.
Bara en vecka kvar till lov nu, dock har jag någonting varje dag den här veckan
och på fredag, det efterlängtade nationella provet i franska steg 4, från 8.30 till 16.00.
hejaheja.
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0