Fredag

Igår spenderade jag kvällen hos min andra familj,
där det blev att äta för flera veckor framåt.
En riktigt bra torsdag helt enkelt.
Imorse gick jag upp vid 6 för att sedan dra vidare på fotbollscup i Gimo.
Gick väl inte så bra för oss, lång tid mellan matcher och förvirrat på plan.
Men kul hade vi.
Nu har jag gjort lite kaffe,
ensam hemma är aldrig fel.
Så nu ska jag försöka ta med mig min stora tunga och rätt mörbultade kropp och lägga mig på soffan.
hejaheja.
imorgon ska jag fira min extra mamma Susanne och sedan myspys.
tack för det
Fanny

Kommentarer
Postat av: Matilda

Aaah va jag saknar fotbollen nar jag ser den dar bilden <3 Nu vill jag nastan grata av saknad! hah

2012-01-22 @ 02:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0