If you gonna be dumb, you gotta be tough

Den här veckan kändes som en evighet,
men den slutade oerhört bra.
Igår började dagen med frukost på bageri med familjen,
första gången jag tar mig ut på en vecka, och det är -23 grader.
Kallt, men så härligt!

Resten av dagen spenderade jag i Andersby hos min andra familj.
Vi firade Annica, med oerhört god mat, dryck och gott sällskap.
så den här lördagen kunde inte bli bättre.
Mina vänner är för fina, nästa helg är det Mellomys hos mig.
sen åker jag,
omg.
ikväll blir det att titta på fotbollsträning, fan vad jag hatar att inte kunna vara med...
jag har så fina vänner, helt otroligt
Fanny

Kommentarer
Postat av: matilda

Ah Fanny! Tack for din kommentar! Jag tycker absolut du ska gora en sadan har resa isafall :) Man ar med om sa himla mycket! Men snart aker du till Indien, och det kommer bli en upplevelse. Vill ocksa dit nagon gang :)

Saknar dig med fina du, och fotbollen nagot fruktansvart. Men snart ar jag forhoppnignsvis hemma :D

Kraam

2012-02-06 @ 03:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0