I want to break free

I torsdags klockan 06.00 började vi åka mot Degeberga.
8 och en halv timme i en bil är rätt segt.
Helgen har varit riktigt bra, vi har tränat ätit och sovit.
Varit galna.
Det enda som var riktigt sämst, var att jag fick feber på lördag.
Jag orkade ingenting.
Missade att festa med alla..
Men det ska jag ta igen på måndag!
Jag vill bara säga tack till alla fina som tog så väl hand om mig,
och ett samtal från Matilda lördagkväll gjorde rätt mycket.
Bra helg.
Snart helg igen.
Bäst.
Bilder kommer
nu
avslutar med en bild på världens bästa tränare.
ingen av bilderna är mina.
puss
hejdå
Fanny

Kommentarer
Postat av: Matilda

<3

2012-04-26 @ 10:04:21
Postat av: Lisa Rubbetoft

Snodde en bild och la upp på fb... hoppas det är ok för den som tog bilden :)

2012-04-28 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0