Stefan Liv

Det är så stört, att efter ett plan har lyft och hunnit flyga 500 m så krashar det och börjar brinna.
Konsekvenserna av detta är att nästan ett helt hockeylag omkom, en spelare från laget, som har i princip 90% brännskador, och piloten överlevde.
Det är en sådan stor händelse, sånt som bara inte får hända.
Jag kommer ihåg hur kär jag var i Stefan Liv när jag var yngre, och nu finns han inte längre.
Pga att han satt på ett plan som snart skulle skrotas.
Det är rätt ofattbart, och jag kan inte tänka mig sorgen hans fru och barn känner.
Hemskt.
Vila i frid Stefan Liv.
Och alla de andra som omkom.
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0