När man är själv kommer alltid det där tänket fram

Jag har gått på ipren och alvedon i princip hela vecka,
det har gått bra och nu känns det mesta stabilt igen efter alla omständigheter.
Ikväll är jag själv, och det är då det där tänket smyger sig fram.
Jag har bestämt för att inte tänka så mycket, allt går så mycket bättre då.
Men när man är själv så är det svårt att låta bli, då man inte har någon att prata med liksom.
Att tänka på det är jobbigt, att tänka på dig är jobbigt.
att tänka på det svar jag kommer få av dig är jobbigt, att tänka på hur du kommer reagera är jobbigt.
det är jobbigt att tänka..
fan, man ska nog inte tänka så mycket.
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0