sommar sommar sommar

hej, nu var det längesen.
det har hänt mycket med mig den här tiden, astma, blodbrist och varit sjuk.
men också positiva saker, som fotbollen, skolavslutning och asbra betyg.
nu är det sommar, vilket innebär sena kvällar med bra vänner, fest, sol, bad, jobb och fotboll.
nu har jag tränar två träningar efter jag äntligen blev frisk, och det känns helt underbart! på söndag är sista matchen innan uppehållet, och då ska vi ta tre poäng.
nästa vecka är det midsommar, den firar jag med familj och vänner och förhoppningsvis med en massa andra.
jag har beställt klänningar från nelly, men jag vet inte om dom är asfula eller rätt okej..
'
'
det här och ett par röda pumps till, enligt mig är det rätt okej faktiskt.
pusssssen
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0