Vi skulle klara vad som helst

Idag är det fredag, och jag har tillbringat min fredag hemma.
En frukost och film med mamma, en springtur och sedan bara varit hemma.
Nu sitter jag och lyssnar på fin musik och dricker kaffe.
Alldeles strax ska jag ta 6bussen till Annica och färga henne hår,
dock har jag varit där varje dag den här veckan, så de får väl kasta ut mig och de tröttnar på mig.

Pappa har knutat sen tio imorse, det blir långa dar varje dag.
Vi ska träffas imorgon, måla och fixa det sista, det blir nog asbra.
Nu längtar jag till knut,för vi ska kicka ass.





Så, vad mer händer i fanny lundgrens liv?

Min fina bror och hans fina sambo har förlovat sig ♥

Mitt självförtroende är på botten just nu,
men det kommer väl tillbaka snart får jag hoppas.

Igår var jag med mina fina vänner hela dagen, vi fota,skratta och åt.
De är typ de finaste människorna i hela universum, konstigt nog är dom med mig ändå.

På tisdag börjar skolan.. men det ska bli roligt att få träffa klassen igen, och världens bästa Marie.
Imorgon ska vi på kalas vid tre tiden, sedan blir det till att knuta.
På söndag börjar fotbollen igen, och veckan efter det tror jag att vi börjar med kickboxning tillsammans med herrarna också - awesome.

Jag hade väl egentligen inget att berätta,
borde hitta på nåt mer intressantare att skriva om.
Men nu ska jag dricka upp kaffet och om en stund gå till bussen.
Puss!
Fanny

Kommentarer
Postat av: fridaa

ditt självförtoende borde vara på topp brudeen! du är vacker fanny! :)

2011-01-11 @ 01:13:57
URL: http://fridaawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0