Knutmasso i Österbybruk

Igår var det knutmasso i  Österbybruk,bland de största händelserna vi har här ute på landet. Haha.
På dagen tog jag det lugnt hemma med pappa, städa lite och så. Sedan kom Annica hit och vi laddade lite inför kvällen.
Vid 5 tiden åkte vi till Elin och åt och fixade oss. Sedan gick vi för att hämta vårt ekipage.
Österby Eparaggerz kom 2:a i barngruppen, hahahaha.
Min far och deras gäng vann hela alltihop, så nästa år är jag med dom för att känna hur det känns att vinna ;)
Nere på folkan dansade vi och hade roligt, i alla fall jag.
Träffa gamla kompisar, bla tobbe.
Jag och pappa gjorde sällskap hem, träffade även på anna och sunda, glada och fulla.

Idag känner jag dock inte för någon fotbollsträning, jag är trött och har ont.
Men det ska nog gå bra ändå!
Nu ska jag klä på mig och kanske snart ta en promenad med hunden för lite frisk luft.
Puss!





Vi som eparaggare. Jag passar nog inte så bra in i den rollen men..




 min pappa <3



mössens arbetssång och ordet kung har jag fått höra ett antal gånger igår/natt och imorse
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0