Internationella Gymnasiet - SK10

Idag började skolan igen, det var faktiskt rätt ok.
Det jobbigaste var att gå upp så tidigt, men det gick bra ändå.
Slutade halv tolv och tog bussen hem, ett samtal med min vän gjorde min dag top notch.

Nu sitter jag och kollar på solsidan,
pappa vaknade för inte så länge sen och mamma är kvar i bageri.
Vi ska väl äta och sedan ska jag gå en promenad med hunden.

Resten av veckan:
Imorgon, Onsdag - skola mellan 8.30 till 16.00, hem och ta det lugnt.
Torsdag - skola mellan 8.30 till 13.15 , möjligtvis stan och kolla lite, knut i gimo på kvällen.
Fredag - skola mellan 8.30 till 14.00, kanske gymma och sola innan jag åker hem och har fredagsmys med mina fina föräldrar.
Lördag - knut
Söndag - fotbollsträning

Jag längtar ihjäl mig tills nästa tisdag, då vi ska ha kickboxning med herrlaget.
Vi damer kommer kicka ass (;

hejrå




ett antal jobbiga backar i motvind endast för lite godis, bra jobbat av oss.
Lit 2009
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0