I guess that you where always on my mind, should have told you sometime

font face="tahoma">När jag kom hem duschade jag och sedan kom min fina vän.

Vi gjorde allt och inget, åt allt man kan göra tror jag, på bara en dag.
Vi kollade på en kärleksfilm, som kunde ha fått fram tårar om vi inte hade varit två.
Sedan kollade vi på gamla bilder, filmer, vilket väckte många minnen.

När vi hade ätit, för sista gången, tog vi en långpromenad med hunden.
Vi prata om ALLT som började på K tror jag.
En dag med oerhört mycket skratt och galna saker.

Imorse när jag vaknade drack jag kaffe och kollade på Lois & Clarke med mamma.
Sedan åt vi frukost och sen dess har jag inte gjort så mycket.
Kollade på sprinten, synd att inte Emil kom etta i finalen, han är grym.

Ikväll ska jag till sporthallen för att sola och sedan träna fotboll.
Det blir nog bra!



jag älskar dig min bästa vän
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0