I could offer you a warm embrace, to make you feel my love

Uppdatering:
Nyårsafton firade jag med personer som står mig nära och betyder mycket.
Det var otroligt god mat och jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv.
En bra kväll med nära och kära, tack så mycket!

Dagen efter hämtade vi upp Anton Edwin och Vilda för att sedan åka vidare till Stockholm och gå på teater.
Karlsson på taket.
Det var en trevlig dag med fina barn, jag tyckte nog teatern var bättre än de flesta barnen kanske. Haha.



jag hjärta barnen

Sedan har jag haft knutmöten, idag höll vi på hela dagen nästan.
Imorgon blir det igen. Nu är jag så sjukt taggad och längtar tills nästa lördag!

Alldeles precis nästan så gick min fina vän Elina hem,
vi hade filmmys här, vilket behövdes.
Det var längesen vi sågs nämligen.

Nu ska jag nog kanske ta en dusch, sedan sova.
Puss

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0