Fredagsmyyyyys

Ännu en skolvecka har gått,
det har nog varit en relativt bra vecka.

Måndagen började med försenade bussar och även en försenad Fanny, men det gick bra ändå.
Tisdagen var kort och avslutades med träning med herrarna.
Onsdagen avslutades med pilates och jag fick reda på att mitt betyg i Naturkunskap A är ett MVG. Awesome!
Igår fyllde världens bästa pappa år, vilket vi firade lite här hemma.
Idag är det fredag, har varit en bra dag. Bussen in med två fina vänner och bussen hem med en fin vän.

Nu har jag druckit kaffe och tagit det lugnt,
ska gå en promenad med hunden och sedan ta en springtur med en massa ny och bra musik i öronen.
Imorgon blir det jobb och motortävling, HAHA.




Igår tog jag en dusch på kvällen och satte på mig min fina rock från Hasseludden,
i love it.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0