Asbra låt



I'm gonna be your girl tonight
I'm gonna make you apple pie
I'm gonna wear my Cherry Red
I'm gonna give you lots of room in my bed


Idag är det torsdag, snart är alltså denna vecka också slut.
I måndags kändes det som att det skulle bli en väääldigt lång vecka, men det gick faktiskt otroligt snabbt.
Igår hade vi bollywood på idrotten, sjukt roligt men sjukt svårt.
Alla var riktigt duktiga ändå tycker jag, MO10 och SK10 gjorde det bra ihop helt enkelt.

Imorse började vi halv nio, samhällskunskap där vi fick skriva ett partiprogram.
Vår svenska lärare var inte i skolan idag, men ändå var vi tvugna att sitta kvar och läsa 1,5h,
jag läste klart på en timme och gick till tåget då istället.
Busigt..not.

Ikväll träffas jag och brudarna vid 18, då blir det löpning och sedan styrka med herrarna.
Puss på det.

Nu ska jag dricka kaffe och kolla på The OC,
love love love.




den finaste pojken jag vet,
jag älskar dig sötnos

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0