2011 - Sammanfattning

kan vara en av världens bästa låtar, yeppyepp.

Det har hänt så otroligt mycket det här året, saker jag inte var förberedd på.
Jag har inte varit i mitt bästa skick måste jag säga, men samtidigt har året varit så.. jävla bra.
Trots alla dagar då jag bara velat försvinna.
Jag ångrar ingenting, det ska hända mycket på ett år.


De första månaderna av året gick så himla fort och jag minns inte riktigt allt som hände då
Det var försäsong med fotbollen, boxning och styrkepass.
Så mycket fokusering på träning och skola
Och senare på våren var jag inte i mitt bästa skick
blodbrist och astma ställde till det ganska mycket
Näst sista april drog i alla fall jag och flickorna på Håkan i Stockholm, en riktigt bra dag.
sista april firades med kusin Sara, hennes vänner och hela den fina släkten
det var en riktigt bra helg men tyvärr tog den slut för fort

Men så var det inte långt kvar till sommarlov
Och den 4e juni åkte jag och flickor till Ottars för en 60-talskväll.
Det blev inte riktigt som vi tänkt oss, men vi va där. lite "too overdressed." Haha
Den riktiga sommaren började egentligen med midsommar.
Den firades med fina vänner och blev riktigt lyckad.
Efter det började sommaren verkligen ta fart.
Det blev mycket sol och bad med mina fina vänner.

En dag vid rastsjön med Annica, då vi kom hem som kräftor.
Dagen efter åkte jag till Öregrund, med Annica och Kristin och hade en toppendag.
Båttur och picknick med Annica,
även underhållning för dem som var i Simbadet den kvällen

även en fotbollsskola hann jag med,
Jag och Erika var ledare för denna galna men ack så söta grupp av ungar.
vi fick skriva autografer hela dagarna och var deras hjältar.
hur kul som helst!
Jag jobbade även mycket denna sommar,
men när mina "working-days" var över, så drog vi upp till Östersund för lite festival.
Den veckan gjorde vi saker som vi aldrig gjort, ett exempel på det var att lifta in till stan.
på halv sex bussen är man inte så snygg,
men tyckte vi såg rätt okej ut ändå
några timmars tågresa innan vi var framme i Östersund
ett stopp i Sundsvall, rätt trötta och fula tjejer
efter en dusch inne eller ute i älven så blir man rätt pigg och snygg

efter en underbar helg i Östersund med fina vänner och Annicas fina familj,
så åkte vi hemåt för att gå på saftkalas hos Erika

det slutade med att vi lånade Maya's sparkcykel hem från saftkalaset
dagen efter var det dags igen, eldfest







dagen som slutade med en annica som var schmäckadang
och en halvt sovande fanny sittandes på bänk
inte långt efter det började skolan, och så kom hösten
min födelsedag närmade sig, Matilda åkte till Australien..
fotbollsavslutning och strax efter var det dags för två veckors höstlov





det här var den helt klart jobbigaste hösten i mitt liv hitills
men jag tog mig fan igenom den, med mycket hjälp av lärare,vänner och familj.
så glad att ni fanns där när ni behövdes som mest.
finns inte ord för hur mycket ni betyder.
tack

och en resa till Teneriffa behövdes verkligen då
då var det bara sex veckor kvar i skolan, och dessa bestod mestadels av hårt arbete inför FN-rollspel och annat.
men jag kämpade mig igenom det och sedan blev det äntligen ett välförtjänt jullov.


Veckan före jul var riktigt skön
och jag fick vara med om den finaste onsdagen i mitt liv
bröllop mellan Anton och Katarina
Julen var lugn och skön och spenderades med familjen
min söta morfar kom också ner för att vara med
Sedan dess har jag bara haft.. lov.
Läser Zlatanboken, tränar, gör absolut ingenting.
Det blev mellandagsreashopping också, där jag hitta lite till Indienresan, vilket är om ungefär en månad och 14 dagar.

Ikväll, nyårsafton, så är det middag, fyrarätters, hos Svensson's som gäller,
och sedan vidare för att fira in det nya året med Annica och Elina.
Tack alla ni som delade det här året med mig,
det har innehållit allt som det ska göra.
Skratt, kärlek, gråt , nervositet, killar, fotboll, träning, familj,vänner.
Gott nytt år fina ni





Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dig massor, tack för det här året.

Tack för att även du funnits där för mig <3

2011-12-31 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0