Vi är gårdagens kärlek och stora i orden som vaknar med skräck och panik under borden

Nu är snart sommaren slut, det här är sista lediga veckan innan jag börjar i skolan.
Det ska bli skönt på något sätt, att få tillbaka rutinerna och bara fokusera på en sak.
Min sommar har varit bra, det kändes som att den skulle vara allmänt tråkigt och gå hur långsamt som helst.
Men det har hänt så mycket, och det har gått så himla snabbt.
Jag har gjort saker som jag aldrig gjort förut, jag har varit lite galen.
Det har hänt saker som jag aldrig kunde föreställa mig, det har varit så himla..underbart.
Man säger nästa varje sommar "det här har varit den bästa sommaren i mitt liv"
men den här sommaren har nog nästan varit den bästa sommaren. Hitills
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0