Ditt skratt är det bästa som finns



Imorgon kommer den allra finaste i hela världen hem, Alvar.
Då är mitt hjärta helt igen.
Självfallet kommer hans fina mor och far också som jag saknat,
även min hund med den andra brodern och Lina också.
Den enda som saknas är morfar.
Och farmor farfar och mormor. <3

Det är ganska konstigt, hur en sådan liten människa som Alvar
kan ha en sån jättejättestor plats i hjärtat.
Och hur två människor kan skapa en sådan vacker unge.

Min familj är det bästa jag har, dom har den största platsen i mitt hjärta.
Efter dom, eller på samma plats, kommer mina två bästa vänner.
Tack för att ni finns.


Fanny

Kommentarer
Postat av: elina

<3

2010-09-17 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0