I need you, to need me

Idag har jag hunnit med mycket igen.
Det vanliga, morgonpromenad med hunden och kaffe.
Fler hund promenader och även en massa pluggande.

När mamma och pappa kom hem,lagade jag mat som faktiskt inte var så tokig.
Nu har vi haft fredagsmys framför tvn
och jag har också hunnit bada med tända ljus, bra musik och tagit hand om mig själv.
Så nu är jag nyduschad och luktar kokos. :)

Just nu måste jag bara vänta på att tvättmaskinen ska bli klar, så jag kan hänga tvätten.
Sen ska jag sova, för imorgon blir det gävle och småstadsliv med storken, haha.
vi är fan inte normala.
Efter det blir det fotbollsfest,

puss!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0