I miss you, and I need you - I do





I miss you and I love you, and that's true


Nu är det lov för Internationella Gymnasiet Uppsala, helt awesome.
Första dagen på lovet har jag bara tagit det lugnt och egentligen inte gjort så mycket.
Gått promenader med hunden, för det är väldigt fint väder ute.
Nu tänkte jag plugga lite naturkunskap, kanske även lite samhällskunskap.

Jag vill också tillägga tre jättebra helger framför mig,
den här helgen ska jag och min fina vän upp till Gävle och ha det allmänt bäst,
sedan blir det också fotbollsavslutning och jag hoppas på att gå hem med ett pris.. :$
Den 6 november åker jag och mamma till Hasseludden och har det asbra,
med massage och bara ta det lugnt. En perfekt uppladdning innan skolan börjar igen.
Sedan, den 13 november, blir det en tjejkväll och bada i tunna.
Jag ser fram emot alltihopa,

Puss !




Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0