Hope there's someone who will take care of me when I die



Jag älskar hösten och allt som kommer med den.
Färgerna,känslorna,den friska luften och det lite kalla vädret.
Allt känns friskt.

Nu har jag ingenting att plugga förutom Italienskan som är tills på fredag.
Så jag känner mig lugn, otroligt lugn.
En skön känsla genom hela mig.
Därför ska jag snart vidare till söta Cilla och gratulera henne på födelsedagen.
Imorgon åker jag troligtvis samtidigt som min fina vän, ska bli skönt att få träffa henne igen.



Je t'aime de tout mon coeur.
Toi et moi

Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

du är så fin :)

2010-10-06 @ 10:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0