Galileo Figaro - Magnificoooooooo



Den här dagen har varit en lång dag.
Men de personerna som jag träffar och är med varje dag, är helt awesome.
På idrotten körde vi med hantlar, och jag gav allt.
Det var jobbigt och jag är slut, men det är oerhört skönt att ta ut sig.
Jag fick även telefonsamtal från min fina vän och min söta morfar, det gör mig alltid glad.

Nu ska jag dricka mitt September te som jag fick av min vackra vän Elina.
Jag ska ta det lugnt och bara chilla,
för jag har inga läxor, inga prov.

Imorgon slutar jag två, efter två svenska lektioner.
Jag börjar dagen med att gymma
och avslutar dagen med att införskaffa mer träningskläder och göra ett syntest.

Puss!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0