Första gången som du ska hålla nån i hand



Igår var det fredag, och precis en vecka tills jag får två veckors lov.
Det var en bra dag i skolan,
Rosanna bjöd på fetaste browniesarna
Amanda tog mig på rumpan och Lucas redovisa sitt rum med helt galet mycket grejer i.
haha.

Efter skolan åkte jag samtidigt som bestis hem,
jag prata lite med mor och far och sedan tog jag fyra bussen till Andersby.
Där höll de på att skala räkor och hade mys.
Vi kollade på Shutter Island, åt, sen kollade vi på Elvis i glada Hudik resten av kvällen.
En bra kväll med mycket skratt, hos en underbar familj.
Det behövdes, tack!

Imorse gick jag upp vid sex, gick med hunden och åkte till bageriet.
Sen har jag jobbat med mor och far, Josefine och Matilda. :)
Ikväll blir det först tacomys med mina fina föräldrar,
sen ha de kul med flickor. 
 
Nu ska jag snart ge hunden mat och gå en promenad,
puss!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0