Fat bottomed girls you make the rockin' world go round



vi hade lite tråkigt i väntan på tåget igår,
men det kom tillslut och vi var i gävle 13.30.
Vi gick och åt på american take away, awesome.
med mätta magar fortsatte vi mot folkets hus i gävle, för att titta på småstadsliv.
Hela salongen var full, och dom var helt underbara.
En asbra dag min vän, tack!
här kommer lite bilder:





under ifrån bild, me like








när jag kom hem så gick jag av direkt vid folkan, för där var det fotbollsfest.
jag kom precis till prisutdelningen och jag fick gå upp först.
det var också en fortsatt bra kväll med trevliga och roliga människor.
en asbra lördag helt enkelt!

nu ska jag göra någonting, kanske plugga.. eller en promenad med hunden, får se.
puss!



det här fick jag med mig hem,
träningspriset 2010
awesome.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0