En vän är en vän hur taskigt livet än gått



I onsdags fyllde jag 16 år, och det var en helt underbar dag!
Det började med att jag fick present på morgonen, från min kära hund.
Sedan sjöng min underbara klass för mig,
och kvällen spenderades med människor som betyder väldigt mycket.
Jag fick massor med fina presenter:
Ska få åka till Hasseludden i november
Kläder
Presentkort
Glas
Väska
Armband och en fin bok med fint skrivna saker
Kaffe och te
Småstadsliv live biljetter
Lotta på bråkmakargatan

Tack så oerhört mycket för alla presenter och allt!
Jag är inte värd det..

Veckan har varit bra,
det har blivit mycket gjort och allt har gått bra.
Imorgon ska jag jobba med mor och far, sedan träna och plugga.

Puss!
Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

du är värd allt! <3

2010-10-06 @ 10:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0