Don't know why I'm still afraid

Right now, everything I want is wrong.


Idag har det varit en effektiv dag.
Jag började med att gå upp, gick en promenad med hunden och så.
Sedan tog jag 9 bussen till stan och handlade lite,
en kappa till mig och en liten blå näsduk till pappa.
Sedan åkte jag hem 19 över elva och när jag väl var hem blev det en promenad med hunden igen,
gick till Cia's och hittade en jättefin blus.
Så nu har jag nog en outfit tills på lördag tror jag. :)

Imorgon ska jag träna och promenera med hunden,
sen ska jag vara barnvakt åt min solstråle.
Så därför får det bli en bild på honom :)

Puss!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0