Det blir aldrig som man tänkt sig

Gårdagskvällen var...händelserik.
Började med att vi var hos Felicia, trevligttrevligt.
Sedan gick vi till folkan,de va inte så mycket folk men rullade in mer sen.

Min kväll var värdelös,
mitt dåliga humör och min förkylning hade en stor del i det.
När jag stod där själv och skämdes för alla, för att dom alla gjorde bort sig,
så kom det fram två tjejer.
Vi satte oss tillsammans och även deras tredje kompis.
Dom var sjukt härliga och räddade min kväll, så tack!
Okejrå, telefonsamtalen från Johan var också värda ganska mycket.

Idag har vi tagit det lugnt,
nu tänkte jag plugga lite och mysa nere i källaren.
Min katt Åke mår dåligt,och jag saknar världens finaste Alvar.

puss
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0