Det är så lätt att trassla till det, men aldrig lätt att reda ut

Dagens humör:  bra
Dagens mående: lugn
Dagens borde:  plugga franskan
Dagens planer: plugga och gå en promenad med hunden
Dagens vill ha: tillbaka den galna sommaren 2010
Dagens fundering: franskan
Dagens beroende:  kaffe
 Dagens längtan: helgen och looov
Dagens låt: Lars Winnerbäck - Berätta hur du gör

Imorse gick jag upp klockan 7, så det blev sovmorgon.
Tog bussen och sedan tåget.
Första lektionen hade vi svenska och såg ett program om hur man kan ha olika intelligenser, haha.
Andra lektionen hade vi svenskprov och det gick bra, tror jag i alla fall.

Efter skolan gick jag och Rosanna ner på stan,
jag uträtta ett ärende åt mamma och sedan gick vi för att leta efter mustach till Rosanna.
Vi hittade till slut och blev happy as hippos. haha!

Jag var hemma halv fyra så nu har jag druckit kaffe och haft det bra.
Men nu blir det en promenad med min hund och sedan ska jag plugga tills franskan sitter i ryggmärgen.
För vår dialog ska bli awesome.




SK10

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0