Släng ner nyckeln min fina - och få mig av den här jävla gatan

With me toora loora la, me toora loora laddie
Me toora loora la and me toora loora laddie


Igår började jag dagen med en springtur och sedan lite styrka.
Sedan duschade jag och gick med hunden.
Det var bara pappa och jag hemma, vi fixa lite kaffe också och tog det bara lugnt.
På kvällen åkte vi hem till fina familjen,
vi åt gott och hade det trevligt.
tack så mycket!

Imorse vaknade jag och gav hunden mat, sen la jag mig på sängen och ställde klockan så att jag kunde ligga där en halvtimme till.
Jag var antagligen så trött att jag ställde klockan fel, så jag försov mig lite.
Men det gick bra ändå, har ju ingen skola att åka till eller så.
Men nu tänkte jag städa lite, ta en promenad med hunden och sedan plugga.
Kan inte sitta inne vid datorn när det är lov, helt värdelöst ju.
I veckan blir det två julbord, haha.

puss!


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0