Så fastän du kanske bara säger ja för att vara snäll, får jag träffa dig ikväll?



Gårdagen var full av skratt, som vanligt när det gäller oss två.
Min vän kom hit med en systemkasse som innehöll pepparkaksdeg,julmust och kladdkaka.
Så medans mor och far gjorde julfint ute,baka vi väldigt originella pepparkakor.
Vi avslutade med fika, glögg och en massa gott.

Kvällen fortsatte med en promenad med hunden, god middag
och massor med prat med min fina vän.
En asbra dag helt enkelt!

Idag ska jag plugga,
sedan blir det fotbollsträning,asbra.
Efter den bllir det söndagsmys med gossip girl och ensam mamma söker final.

I veckan är det inget speciellt,
eller jo, min fina bror fyller år.
Och sedan ska vi fira fina elina också.

Puss!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0