Jag ska dansa fastän hjärtat brister



Det är tufft att se så många fina vänner må dåligt,
jag vet att det är sjukt jobbigt.
Men det blir bättre,man får försöka hitta annat att tänka på.
<3

Imorse åkte jag sju, somna på bussen, så skönt.
Dagen började med engelska, sedan samhällskunskap och till sist prov i naturkunskap.
Det gick bra, kändes det som i alla fall. Det svåraste kvar nu, kuul.

Imorgon är det en lång dag igen,
men vi har afrodans sista timmen, vad ska man ha på sig då?
haha.

Nu ska jag äta,
sedan blir det en promenad med hunden, kaffe, plugga engelska, och såklart desperate housewives.
Missade fotbollsgalan igår, bajs.

Puss

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0