Ja, en lista..



sommar, inte helt fel


senaste...

Låt du hörde: Axwell - Nothing but love
Film du såg: typ.. pinnochio på italienskan
Mat du åt: nåt på karlssons

Kram:
ingen aning
Puss:  -
Känslan: orolig

Resa: nyss, från affärn hem
Glädje:  träffa mina fina vänner imorse
Dröm: ingen aning

Person du träffade: pappa nyss
Personen du pratade i telefon med:
mamma
Personen du fick sms av: Annica

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig
Gången du var utomhus: för en stund sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
farsdag, fast då va inte Rina med :(
Saken du köpte: julklapp till far

Allmänt


Ska bli skoj: fannica-dagen imorgon
Ska inte bli skoj att:  naturkunskapsprovet
Sparar till:  vet inte

Pålägg som gäller: beror på
Önskar att jag var bättre på: allt
Dagens dryck: kaffe

Vad saknar du: morfar och resten av min familj
Tre band/artister: Lars Winnerbäck Daniel Adams-Ray Oskar Linnros 
Vad har du gjort idag: vaknat,kaffe,promenad,buss,skola,buss,bageri&affärn,börjar med maten
Brukar du svära mycket: mjorå
Hur tidigt stiger du upp: det beror på
På helgerna: när jag går upp, eller vadå?
Vad ska du göra ikväll: ta det lugnt med mor och far 7-7.30
Hur många timmar sover du per natt: olika
Vem är snyggast i världen: ihihi,
Vad är det för veckodag: fredag
Bästa saken som hände mig i sommar: Robin
Favoritplagg i garderoben just nu: oj,svårt.

Längd: 165
Vikt:  58..
Byter gärna garderob med: Lauren Conrad eller typ Lovisa

Byxa eller kjol: både och
Senast utlästa bok: Dyngkåt och hur helig som helst
Mitt rum kan beskrivas som: mångkulturellt, haha

Mig själv med tre ord (just nu): slut i kroppen,glad och laddad med skratt inför morgondagen
Jag tränar: fotboll och gymmar, är fett biffig sö
Jag ville bli när jag var liten: stor



Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0