En liten ros med hål i sin själv, som gjorde rätt men av dåliga skäl



Du är bäst nu, men du var bättre förr .
Våra brister gör oss till människor.


Just nu känns livet rätt okej för att vara tonåring,de sägs att det är som värst då.
Men skolan känns bra och jag har en assum familj och asbra vänner.
Vad mer kan behövas?

Idag slutade jag halv tolv, vi hade egen studietid.
Jag träffade på min kompis på bussen och det blev många skratt as usual.
Hoppas att internationella vann fotbollsmatchen idag, om den inte blev inställd pga snön då.
Imorgon går jag en lång dag, men det ska nog gå bra ändå.

Nu ska jag ta en promenad i snöovädret med min hund, mysigt!
Sen ska jag göra lite kaffe och plugga lite, brabra.
 Justja, på lördag är det tjejkväll som gäller. Det blir nog bra!

Puss!



en bild på min söta hund från i somras

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0