Elina Nilsson



Idag fyller min bästa vän 16 år.
Vi har varit vänner i 12 år nu, det är ganska länge.
Vi har inte alltid varit så nära vänner, det har gått i omgångar.
Men när det väl har behövts, så har vi funnits där för varandra.

Vi har delat många stunder, av både skratt och gråt.
Du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig, eller hur mycket min mormor tyckte om dig.
Jag kommer fortfarande ihåg första gången vi träffades, vi åkte spark hem från Pernilla och sedan var vi resten av dagen.

Jag ska inte skriva nåt jättelångt, för hur långt jag än skriver, så kan det inte beskriva hur mycket jag älskar dig.
Och hur glad jag är över att jag har dig.

Grattis på födelsedagen min fina vän,hoppas att den blir toppen.
För det är du verkligen värd!

Fanny

Kommentarer
Postat av: elina

det här gör mig så fruktansvärt glad, det ska du verkligen veta. du betyder så sjukt mycket för mig också. jag älskar dig. massor. tack, tack för att du finns. och för att du är den du är.

2010-11-06 @ 13:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0