Vårruset, Cooper-test och annat



Hej,
jag har inte skrivit sen i måndags, då det var vårruset.
Det var sjukt roligt att springa, var sjukt taggad och det gick sjukt bra.
Vi ställde oss i gruppen Springa, den andra gruppen.
Våran idrottslärare och en annan lärare från vår skola stod i gruppen före, och ändå gick jag i mål samtidigt som min sportlärare.
Jag hade en bra och jämt tempo hela tiden och ökade extra de två sista km.
Nöjd är jag i alla fall, och fick en fin medalj.

Igår hade vi cooper-test. Där höll jag också ett jämt och bra tempo och stannade inte en endaste sekund.
Det går bra för mig och min kondition nu,
på söndag har vi match på åland, som vi ska vinna! - taggad som fan.

Idag hade vi vårat näst sista prov i grundskolan, det allra sista är på tisdag vilket är underbart skönt.
Fick ett brev från internationella idag, med ett häfte jag ska fylla i och skicka in.
Även lite information om skolstarten osv.
Nu längtar jag helt otroligt mycket.

Nu hade jag tänkt göra lite te, kanske nån macka och plugga.
Imorgon ska jag stå i kiorren på herr-matchen.
Puss!

btw, lyssna på låten ovan , A S  B R A !





Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0