Valborg

Igår åkte vi med tio bussen till stan,
när vi kom in så gick vi till ån och sen gick vi bara runt och hade det mys!
Jag fick med mig en jeansjacka hem.

När jag och Annica kom hem så smällde vi i oss en varsin pizza,
gick till Cia's och fick med mig ett par tights.
Sen gick vi hem och chilla.
Vi gick med hunden och sen gick vi ner till brasan när alla andra kom.
Vi satt där hela kvällen,jag och Annica gick in sist efter ett tiden.
En awesome dag med en awesome vän!

här är lite bilder:



Från i onsdags,Annica och Alvar



Annica grillar koooooooooooooorv



Mamma Filip Moa Petra Johan Pontus Johanna och Lina



Brasan


"En raggarballe med svängdörrar"

Fanny

Kommentarer
Postat av: a

tack för en väääääääldigt lyckad helg !

vi e bäst (L)



en raggarballe med svängdörrar <3

2010-05-01 @ 18:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0