Två hjärtan i samma kropp





Igår var jag på fotbollsträning, asbra!
Sen cyklade jag hem till mina flickor som stod ute och grilla,
vi åt och hade det mysigt ändå till midnatt,
vi blev hemskickade av Elina som skulle upp klockan 04. nejrå,
Jag somnade vid tv:n och sedan somnade både jag och annica vid halv ett kanske.

Imorse vaknade vi vid tio,
vi åt frukost i typ två timmar och sen gick vi och la oss på studsmattan.
Vi åt lunch senare och sen drack vi kaffe.
Annica åkte hem med fyra bussen och jag satte mig och kollade på tv.

Hammarby - Öster på tv4sport,
riktigt dålig match av Hammarby,ryck upp er förfan!
Johannes Hopf kan skärpa sig nu, de andra också.
Skulle vara bättre om HTFF fick komma upp i superettan, det skulle gå så mycket bättre.

Nu ska jag mor och far snart äta, sen blir resten av kvällen spenderad på altanen.
Puss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0