Snart är det ... fredagsmyyyyyyyyyyys



If you want to be alone here with me you must understand my weakness
It's the way that he left me and bereft me of of my love

There's no way that I could possibly forget him like he got me and forgot me
No one wants forever anymore cause no one dares to try



Idag har det varit en otroligt skön dag,
eftersom det är intensivvecka så är vi inte alls många på våra vanliga lektioner.
På slöjden var vi typ 6 st, svenskan också.
Vi hade Alexandra på svenskan och kolla på "Värsta språket",klockrent!
Efter skolan följde storken med mig hem, vi drack kaffe och prata, gick en sväng med hunden också.
Sen har jag pluggat franska resten av kvällen, å kollat på Familjen Bernadotte
bra program!

Imorgon ska jag och storken ha fredagsmys,
vi ska cykla till dannemora och göra fint vid deras grav,
sen till film och göra fint vid min farmor och farfars grav.
Hoppas det blir fint väder!
senare på kvällen blir det kanske fotboll?
i alla fall för min del.

Nu ska jag plugga ännu mer franska, till tio kanske.
Puss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0