En skönhet större än allting som jag vet



Men bara om min älskade väntar
Om jag hör hans hjärta sakta slå
Bara om han låg här tätt intill mig
Kan jag bli den jag var..då



Imorse gick jag upp vid sex, gav hunden mat och tog en sväng med honom.
Sen åkte jag till kyrkans hus för att hjälpa till med ballonglördagen - knyta ballonger.
1000 ballonger på två timmar, awesome!
Efter det åkte jag hem och packade, sen cykla jag till samlingen.
Vi var en avbytare, två med Pillis(nödfall).
Matchen gick sådär va, även fast man ligger under får man inte tappa kämparglöden..

Jag duscha och cyklade sedan upp för att hjälpa till på torget, sen cykla vi hem.
Nu fryser jag oerhört mycket, kan nog aldrig bli varm igen.
Imorgon blir det att plugga matte,
Puss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0