"Let's take a photo with the personalas"

http://www.tv3play.se/play/228839/#autostart

Maria Montazami,
"du gamla, du fria, du självögda nord..jag tror att det var så".
heeeelt underbar människa!

Denna tisdag har varit ganska chill.
Typ bara 8 st på våra vanliga lektioner, sen en låååång rast vid lunch och sen engelska och so.
Efter skolan cykla jag hem och gick med hunden.
Sen har jag pluggat hela dagen, mest franska. vi har nämligen prov på fredag.

Imorgon har vi nationella i fysik vilket inte kommer gå nå bra känner jag,
vi har knappt gått igenom någonting.
På torsdag är det muntligt i matte också,
nu är det mycket.
Men nu ska jag kolla förra årets nationella sen gå en sväng med hunden.
Puss!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0