Klass 9C

Idag är det underbart väder och vi var på teater med våran klass.
Vi hade en timme innan i stan så jag Johan och Annica satte oss vid ån,
helt underbart fint!
Sen gick vi vidare till stadsteatern,vi såg Den blomstertid nu kommer
En verklighetsbaserad på händelsen med Therese Rojo Johansson.
Väldigt bra!
Vi åkte hem med 2 bussen och när jag kom hem gick jag en promenad med min hund.

Min klass är klockren, även fast jag tröttnar ibland.
Synd att inte Tobbe va me idag, kommer nämligen aldrig glömma då han bjöd livets ord ungarna på cigg, haha.

Nu ska vi snart ut igen på en promenad och efter det blir det nog kaffe.
Pappa sover i rummet brevid, mamma serverar på begravning och Filip och Lina är på mässa.
Deras knäckebröd låg på bordet i nyhetsmorgon igår, fett coolt :O
Min mamma hade köpt hem två vattenflaskor,som var smalare på mitten.
När man är ute och springer kan man hålla i dom, som vikter.
Väldigt smart och bra och dom kommer komma till användning!

Nu är det vår, och exakt en månad kvar tills skolavslutningen.
AWESOME!








datorn är cp och kunde inte rotera, men men..
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0