Just get back up when it knocks you down


Nästa vecka ska jag och denna människa bo i Vällingby över helgen - awesome!

Just nu är det underbart väder,
lite kvavt men varmt och härligt!
Igår när jag och mamma skulle gå hem så var det en sommarkväll liksom - helt underbart!
Jag fick ta hand om Lille Alvar när vi var hos Svensson's,
så roligt så! När han skrattar.. åååh.

Imorse väckte min sötnos mig,
han ville ha mat och springa ut på baksidan, sen gick vi lilla svängen.
Nu hade jag tänkt klä på mig och plugga lite matte,
sen kanske fråga om bästis vill ta en långpromenad med mig och hunden.

Imorgon är det match som gäller,
riktigt taggad!
Puss

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0