I wait for you - longer than an average person would do

So I belong to you for now
Trying to impress you
But lord I don't know how
                   ♥



Idag är det lördag, så sjukt skönt.
Min sötnos till hund väckte mig vid sju, jag gav honom mat och drack kaffe.
Kollade även på I taket lyser stjärnorna, bra film!
Sedan klädde jag på mig och tog en promenad med söten,
han var sjukt duktig och skällde inte på de hundar vi mötte,
vi är bäst ihop.

Imorgon har jag match på åland,
vi ska vinna, helt klart!
Jag är sjukt taggad, bara att åka buss och båt med laget ska bli roligt.
Vid två tre tiden ska jag gå en sväng med Cillas hundar,
sen ska jag bara chilla.

Justja, herrarna vann med 3-1 igår, två mål av Öhrvall och ett av Thomas. (Y)



krya på min fina vän! ♥
Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Pussgurka <3

2010-05-30 @ 20:02:16
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0