I thought you'd always be mine



Soft dag!
Började med matte, sen engelska, franska prov och sen svenska.
Efter lunchen hade vi individuell idrott, jag orkade inte ut och springa, vill inte förvärra förkylningen så jag spelade badminton istället.
Efter skolan gick jag och storken hem , ut med hunden och sen ut på cykeltur.
Först till dannemora kyrkogård och sen till film.
Otroligt jobbigt med tanke på att det var motvind hela vägen, vinden tog liksom tag i cykeln vilket gjorde det lite vingligt.
Men vi kom hem, åt och sen åkte vi med Susanne på fotboll,
herrarna vann. Fick träffa finaste lina också.
En awesome dag med underbara personer!

Imorgon är det fotbollsmatch som gäller, men först ska jag blåsa ballonger till ballonglördagen.
Nu ska jag titta på happy gilmore och ta det lugnt inför morgondagen.

Puss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0