I adore you




 
underbart gamla låtar, nostalgi!


Idag hade vi seriepremiär,
det blev oavgjort 2-2. En bra start på premiären med ett poäng.
Vi spelade bra tycker jag, snygga mål!

Efteråt gick jag och mamma hem från film, hon hade snott med sig lilla Alvar så vi gick hem med honom.
Sen åkte vi direkt till Almo för herrmatch, för dom gick det inte riktigt lika bra men dom kämpade på.
Lite synd att William inte fick komma in tidigare tycker jag.

Nu sitter jag och lyssnar på Spice girls och massor med gamla låtar- helt underbart!
Men ska kolla hur det går med maten och allt,
Puss!




My favorite, my favorite, my favorite, my favorite boy, my favorite boy
lalala..
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0