En enda gnutta visad medmänsklighet och man har ristat in sig hos en person förevigt

Jag hoppas att jag satt något spår
Som haft betydelse


Idag var det ingen bra dag för Fanny Lundgren,
eller den började bra, idrotten måste ha varit det roligaste på länge.
Efter skolan följde Storken med mig hem,
vi gick med hunden och sen tog vi det lugnt, drack kaffe och åt kolhydrater.
Hon åkte hem nyss med 5-bussen.

Klockan halv sju ska jag på fotbollsträning,
känner mig väl sådär taggad- jag är helt slut i kroppen.
Det är sjukt mycket i skolan den här veckan och jag känner mig stressad.
Imorgon blir det en hel dag med pluggande, i have to.
Puss!



Världens bästa mormor
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0