Awesome dag

Dagens låt :


Imorse vaknade jag innan sju precis,
mamma kom och väckte mig.
Hon hade gjort frukost och tänt ljus, - bäst.
Vi åt, hon jag och bror och sen gjorde jag mig i ordning.

Dagen började med no, vilket mest blev prat med bästis.
Sen matte och sen svenska - nationellt.
Jag blev väldigt förbannad och upprörd, vi pratade nämligen om rasicsm och det fanns tydligen dom som inte tyckte att det var något fel med det! ..
Vi hade lång rast efter det så jag gick upp till bageri, sen efter lunchen så satte vi oss ute.
Helt underbart väder!
Vi hade engelska som blev ganska flum och sedan so.

Storken följde med mig hem,
vi lyssnade på musik,pratade,solade och hon hämnades för vattnet i lördags.
Sedan har jag bara diggat musik och nu taggar jag inför träning.
Två nya tjejer ska träna med oss idag, från 98:orna. :)
Pappa är så snäll att han skjutsar mig - bäst.

På lördag blir det vällingby - AWESOME
På måndag blir det vårruset - AWESOME
På tisdag blir det stan med klassen - AWESOME
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0