We are the numbers, you and me

Just nu lyssnar jag på Timo Räisänen och sitter hemma vid min dator.

I torsdags kväll ringde det vid tio - halv elva, det var Katarina.
Dom skulle åka in och Anton kom och hämtade mig.
Jag kunde knappt sova för att jag var lite nervös och tyckte att det var så spännande.
Jag somnade på soffan och vaknade av två meddelanden, dom hade börjat åkt tillbaka men sen hade vattnet gått så att dom fick vända tillbaka till sjukhuset igen.

Ïgår, vid tolv så föddes det en liten Alvar.
Min brorson, älskade sötaste brorsonen.
Jag har väntat och väntat.
Helt perfekt dag!

Annica sov över hos Anton och Katarina inatt, så slapp jag vara ensam.
Vi tände en brasa och låg på golvet och prata, asbra.
Sedan blev jag väldigt trött och höll på att somna, då började Annica fråga tusen frågor om filmen som vi tittade på och om massor med andra saker.
Men jag somnade i alla fall.

Imorse gick jag upp vid sju och gav pepsen mat,
sedan gick jag en liten sväng med honom.
När vi kom in igen gick han upp och väckte Annica, haha.
Hon åkte hem vid halv elva tror jag.

Sedan damsög jag lite och så.
Resten av lördagen kollade jag på film,
i alla fall eftermiddagen.
Mysigt och chillerill. <3

Nu ska jag kolla på en till film med Lina och min bror,
sedan åker jag hem till peps igen.
Puss!


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0