En tråkig lista för en person som hade lite tråkigt

Någon som;

förstår dig: Annica
du saknar: I T H <3 och morfar Åke såklart!
du längtar efter: :$
du hatar: säger ingenting så har jag ingenting sagt.

Vem;
kramade dig senast: Lina Hanson
pussade dig senast: -
ringde dig senast: Pappa
ringde du senast: hem
var hemma hos dig senast: annica
var du hemma hos senast: Lina Hanson

Har du;
några kärleksproblem: njerå
ätit något idag: yao
pratat med någon idag: Yes
gråtit idag: nej
skrattat idag: varje dag

Jag;
är rädd för att bli övergiven: alltid.
svär ofta: jao :$
sjunger i duschen: haha, aa.
är en morgonperson: njeee.. natt-mot-morgon-person
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: njee
skrattar åt mina egna skämt: arå
vill ha barn: jao, fast inte än !!
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: haha, ne.

Har du:
hårförlägning: nej
glasögon/linser: nej
piercingar: nej
tatueringar: nej
syskon: jao
jobb: räknas personlig assistent till Annica?
för många vänner: neje
rymt hemifrån: nope
färgat håret: aa
bra självförtroende: njaeaaeee
sagt "jag älskar dig" till någon: aa
gjort något olagligt: ja
somnat i skolan: ja
Brutit ett ben: nej
Tappat bort dig i din hemstad: haha, nej
sett en fallande stjärna och önskat mig något: ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: mm..
ljugit om var du är för dina föräldrar:  nej, inte vad jag kommer ihåg
en hemlighet som ingen vet: ja
varit på en blind date: nej
sovit en hel dag: nej. men nästan på nyårsdagen
somnat gråtande: alldeles för ofta

Brukar du;
titta dej själv i spegeln: ja? dum fråga
ha ångest: japp
drömma mardrömmar: njae, ibland
klä dig i svart: ja. emo
hata folk: nje,
lita på folk: några få

Sista person;
som du bråkade med: robin broman, fast bråk vet jag inte.
fick dig att gråta: -
du delade en drink med: -
som du slog på: annica? :/ förlåt
skrek på dig: filip

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0