Ta det lugnt med mig

Det har varit en ganska bra dag, lugnt och skönt.
Fast jag har haft ont i huvudet och frusit i två dagar nu.
Men det går nog över.

Jag ska väl plugga lite franska nu kanske, fast jag kan ju det ganska bra så det behövs nog kanske inte..
Idag har jag inte gjort mycket alls.
Skolan och sen gick jag hem, ut med hunden - fick se en söt person.
Sen började jag kolla på That 70's show, liggandes i soffan med en filt över mig.
Jag somnade kanske en kvart eller nåt.

Imorgon är det fredag, vilket innebär - freeeeeeeeedagsmys!
Bästa dagen på veckan, och en springtur runt dannemora för att avsluta skoldagen - grejt!
Resten av helgen vet jag inte vad jag ska göra, kanske tillbringa lördagen med någon söt.
Söndag - träning.
Så hoppas jag att få bli faster snart, har väntat länge nu.
Men svägerskan gör allt hon kan för att barnet ska komma ut, haha. <3


Nu ska jag nog kolla på tv och chilla,
puss !

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0